Pages

Thursday, October 6, 2011

Aku Mohon Padamu adikku ,BACALAH CORET HATIKU INI ;)

Ya Allah, ampunilah aku andai aku salah dalam mendidik mu...sungguh aku cuba sedaya untuk memberikan yang terbaik dan y paling baik untuk mu..aku tidak mengharapkan apa2 pun dari mu , aku x meninginkan engkau menghormatiku seperti seorang raja,seperti seorang orang yang hebat di mata manusia..apa y paling aku harapkan ialah engkau dalam kalangan orang2 yang diredhoi-Nya..Ya ALLah , aku mohon padamu Ya Allah , bukakanlah pintu hatinya . sedarkanlah dia dari kelekaan dunia yang sementara..sungguh aku sangat mengharapkan perubahan darimu..biarlah apa y kamu sedang fikir dan katakan tentang driku disaat ini,aku terima dan sentiasa berlapang dada untuk memaafkan kesalahanmu wahai adikku sayang...Yaaa ,aku yakin , aku yakin ,aku yakin..suatu hari nanti kamu akan tersedar dan kembali ke landasan yang sebenar...Ya Allah , aku mohon padamu Ya Allah , lembutkanlah hatinya untuk mudah menerima tarbiyah-Mu,aku tahu engkau pasti membenciku dengan sepenuh hatimu..tapi ini kerna aku terlalu menyayangimu, terlalu menyayangimu,terlalu menyayangimu,terlalu menyayangimu sepenuh hatiku...aku tahu , bukan senang untuk orang yang melakukan kesalahan mengakui kesalahannya sendiri..aku tahu kamu juga punya ego mu yang tersendiri..tapi aku cuma mohon satu sahaja darimu , lakukanlah perubahan yaa adikku untuk diriku, dirimu dan yang paling penting untuk ISLAM..aku ingin sekali melihat perubahan dalam dirimu,biar aku tahu betapa peritnya untuk kita meruntuhkan ego kita di bawah demi mengakui kebenaran..tapi itulah mujahadah wahai adikku...puas aku menangis menahan dan terus menahan setiap apa yang berlaku di depan mataku sendiri..tapi aku x akan berputus asa dari memohon dan terus memohon...memohon dan sentiasa mengharapkan yang terbaik darimu..aku ingin kamu tahu yang aku amat menyayangimu kerana ALLAH . semoga ALLAH sentiasa meredhoi kamu ;)

ISNIN 4.43 PM
dini_huda =,=

No comments:

Post a Comment